הקרינה מהסמארטפונים – מה זה וכמה קרינה פולט הסמארטפון שלי?

אין היום מחקרים אשר מאששים זאת באופן וודאי, אבל ההנחה היא כי הקרינה המופצת מהסמארטפונים והמכשירים הסלולאריים עלולה לסכן את בריאותינו, ואפילו את חיינו. יש מה לעשות עם זה? דווקא כן. המדריך השלם להתמודדות עם קרינה מהסלולארי – לפניכם.

מה זה סמארטפון לשוק הביניים?

עולם הסמארטפונים מתאפיין במספר רב של מכשירים, דגמים ומאפיינים, כמו גם במגוון של מחירים. חלק מאיתנו נהנ להשתמש במכשירי דגל (כמו 2G LG, אייפון 5 ואייפון 6, גלקסי 4 וגלקסי 5, וכדומה), וחלק אחר דווקא מנסה ללכת על סמארטפון זול, למשל דרך ייבוא של סמארטפונים סיניים או רכישה מיד שנייה של מכשיר שכבר ראה ימים יפים יותר.

מה יותר כדאי, אייפון או אנדרואיד?

שאלת השאלות כשאתם נמצאים בשלב הבחירה של סמארטפון חדש, היא האם לבחור במכשיר מבוסס מערכת הפעלה מסוג אנדרואיד, או האם לבחור במכשיר מבוסס מערכת הפעלה מסוג IoS. קשה לכם להחליט? כל הטיפים, העצות והשיקולים בבחירה, במאמר שלפניכם

מיזעור כמויות הקרינה מהסמארטפון – יש חיה כזו!

לאחרונה סקרנו את רמות הקרינה השונות בסמארטפונים והמלצנו לכם לבדוק את רמת הקרינה בסמארטפון שלכם ולהעדיף סמארטפונים בעלי רמות קרינה נמוכות. כעת, אספנו בשבילכם המלצות וטיפים למזעור החשיפה לקרינה הנפלטת ממכשיריכם – לגזור ולשמור!

מכשירים פרוצים – יתרון או חיסרון?

פריצת מכשירי סמארטפון מאפשרת הורדה של אפליקציות (גם אלה שנמכרות בתשלום בחנויות הסמארטפון) ללא תשלום, ומצד שני חופשת את המכשיר לסכנות וסיבוכים. איך פורצים אייפון? איך פורצים אנדרואיד? והאם כדאי לפרוץ מכשירים? על כך ועוד, במאמר שלפניכם.

הגאדג’טים החדשים לסמארטפון שתרצו גם לעצמכם!

בעולם דיגיטלי שלא עוצר לרגע, בעולם שבו כל אחד צמוד לסמארטפון שלו ומנהל ממנו את החיים, אנחנו מקבלים כל העת חדשות אודות פיתוחים מגניבים לספמארטפונים, שמאפשרים להם לשרת אותנו יותר יעיל, יותר מהר וביותר תחומים. אספנו לכם את הגדג’טים הכי מדליקים של השבועות האחרונים, למקרה שיש לכם יום הולגת בקרוב ואין לכם רעיון למתנה…

איזה טאבלט לקנות?

מתלבטים איזה טאבלט לקנות? כמה להשקיע? ואילו מאפיינים שלו באמת שווים תוספת תשלום? אילו טאבלטים אמינים ופונקציונאלים גם בטווח הארוך ואיזה טאבלט הוא האהוב ביותר בארץ? לפניכם – המדריך לרוכשי הטאבלט המתלבטים.

מאפייני מכשירי סמארטפון – מה חשוב ומה רק נשמע חשוב?

כשנחנך מכשיר דגל חדש, או כשאנחנו מרגישים שהגיע הזמן לשדרג, אנחנו בדרך כלל שוקעים עד צוואר בקריאת מאפיינים טכניים, מפרטים ועוד מיני נתונים שתכלס, אין לנו מושג לגביהם, כדי לנסות להבין מיהו המכשיר החדש שזה עתה נחנך.