1. כתב האחריות זה תקף לתקופה של 12 חודשים עבור המכשיר. 120 יום עבור סוללה. אחריות על אביזרים הנלווים בערכה כגון: מטען, אזניות וכבלים הינה 30 יום ממועד הרכישה.
* קבלת מוצר על ידי הצרכן מהווה אישור מצדו כי המארז החיצוני של המוצר והחלקים החיצונים שלו לרבות מסך.לוח מקשים.
וכדומה .הם חדשים לחלוטין וללא פגם בעת הרכישה על ידי הצרכן.
2. אחריות החברה היא כלפי המכשיר והלקוח המצוינים בטופס זה בלבד והיא אינה ניתנת להעברה.
3. בלא תעודת אחריות זו,לא יטופל המוצר במסגרת האחריות .גם אם נרכש בחנות.
4. אחריות היא על תקלה ו/או קלקול,שנובע מפגם בייצור או בלוח בלבד .כל פגם פיזי שולל אחריות על פגם ביצור!!!
האחריות אינה תכלול את המקרים הבאים:

– נזק קוסמטי/חיצוני ולרבות שריטות/שברים/מכות/סדקים/עוקם
– נזק שנגרם למכשיר עקב מגע עם נוזלים כלשהם ו/או קורוזיה
– חיבור המכשיר לחשמל במתחים/עוצמות/זרמים אשר אינם מתאימים לשימוש עם המכשיר- קצר
– שינויים ו/או התקנה של קושחה (Firmware/Rom) , תיקון במעבדה ו/או שימוש בחלקים לצורך תיקון שלא באמצעות החברה
– מספר הסידורי (IMEI) אשר ניזוק/נמחק/אינו ברור לקריאה וסריקה
– נזק שנגרם כתוצאה מהצטברות של לכלוך בלתי סבירה בתוך המכשיר
– שימוש בלתי סביר במכשיר.סמני חבלה \שפשופים
– מקרים של כוח עליון לרבות שיטפונות ו/או רעידות אדמה ו/או מכת ברקים ו/או שרפות
– חשיפה לחום/שמש/טמפרטורה חריגה
5. במידה ותדרש סים פרי להחליף מכשיר במסגרת אחריות היצרן יוחלף המכשיר לזהה לו או למוצר בעת תוכונות דומות ללא התיחסות לתקופת זמן המכשיר היה בשימוש ע”י הלקוח/ה ו/או מחירו בעת הרכישה, המכשיר המוחלף לא יהיה חדש אלה מהלאי החברה אשר נועד למטרות אלו, במידה ותידרש סים פרילזכות לקוח/ה בעבור המכשיר אשר רכש/ה הזיכוי יהווה חלק יחסי מסכום הקניה מול תקופת השימוש במכשיר. מכשיר סמרטפון שלא מיבואן רשמי עלול לעבור רוט על מנת לספק את השפה העברית ובמקרים מסויימים לא תינתן האפשרות לשדרד גרסאות מערכת עתידיות.
6. גיבוי מידע במכשיר אינו נכלל באחריות ותהיה בלעדית באחריות הלקוח . תקלות מסוימות ידרשו איפוס של המכשיר,במקרים אלו החברה לא תודיע מראש טרם ביצוע התיקון. הלקוח מצהיר באמצעות חתימה על מסמך זה,כי טרם מסירת המכשיר לתיקון יבצע את כל הגיבויים הנדרשים למידע במכשירו.
7. תיקון המכשיר במסגרת האחריות,יערך עד 21 ימי עסקים.
8. במקרה שצריך להפעיל את האחריות,מוטלת על הרוכש האחריות להביא את המוצר לחנות ולהחזירו,כולל העלויות המשתמעות מכך. משלוח המוצר הפגום וחזרתו ללקוח יבוצעו על חשבון הלקוח ותחת אחריותו!
9. מוסכם כי,קביעתו של טכנאי החברה כי יתקיים אחד מהתנאים המצוינים לעיל,תהיה מקובלת על הלקוח כהוכחה חלוטה.
10. החנות ו/או האתר אינו אחראי על תאימות המכשיר לתדרים של חברות הסלולר.
11.הלקוח בלבד יישא בהוצאות שינוע המוצר אל החברה וחזרה.
12. גבול אחריות של החברה על פי כבת כתב אחריות זה הינו עד עלותו של המוצר לפי שווי השוק לאותה תקופה שבה נכנס המכשיר לתיקון .
13.הסמכות המישפטית התקפה בכל ערעור על תנאי הסכם זה או כל דין הקשור בו תהיה של בית המשפט באזור רמת גן תל אביב בלבד

צריכים עזרה?

  • תובל 34, רמת גן
  • 03-60-30-160
  • WhatsApp
  • contactsimfree@gmail.com

עקבו אחרינו