ריכזנו עבורכם את כל הטיפים המובילים לשמירה על הסמארטפון – לגזור ולשמור!

מומלץ לרכוש מכשיר שלא היה בשימוש בעבר – הסמארטפונים הם “ייצורים” רגישים ומספיק שפעם שכחו אותו באוטו על מנת שהמכשיר יתפקד פחות טוב מחדש.

בבית, אחסנו את המכשיר במאוזן. כשאתם מסתובבים איתו, העדיפו לאפסן אותו בתיק על פני הכיס במכנסיים, שם הוא יסבול חבטות קלות, טלטלות ואולי אפילו שריטות.

הגנו על המסך באמצעות מגן מסך איכותי מחומר טוב (יש אופציות יותר טובות ממדבקה…). תרחיקו לעשות אם תמקמו את המכשיר בתוך נרתיק עם סגירה, שיגן על המכשיר מקדימה וגם מאחורה.

שימרו על המכשיר ממזיקים, וזה כולל ילדים קטנים ונוער.

אל תורידו אפליקציות מיותרות, במיוחד אם אתם חובבי אנדרואיד, שם האפליקציות לא עוברות סינון טרם הנגשתן לציבור הרחב. אם אתם לא משתמשים באפליקציה שהורדתם – אל תשכחו למחוק אותה ולפנות את הזיכרון שהיא תופסת.
שימרו על המכשיר שלכם מרטיבות או לחות (גם אם הוא עומד בתקן ip67 למים ואבק…) ומאזורים מרובי פירורים שעלולים לחדור לחריצים העדינים של כפתורי המכשיר הפיזיים ואף לשרוט את המסך.

השתדלו להשתמש בסוללה עד שהיא כמעט גמורה (בערך עד 10%, או אפילו פחות), לפחות פעם בשבוע.

תמיד השתדלו לטעון את המכשיר עד שהסוללה מלאה ולא מעבר לכך. לא בריא להשאיר את המכשיר מחובר לטעינה במשך לילה שלם

שימרו על הימצאות המכשיר בטמפרטורות סבירות, במיוחד אל תחשפו אותו לחום ש"גומר" את הסוללה. אל תשאירו, למשל, את המכשיר ברכב בקיץ.
לשמור על המידע לעיניכם בלבד
השתמשו במנגנון הנעילה של הסמארטפון, גם אם בחיים לא גנבו לכם אותו והפתיחה מסרבלת את השימוש.
אל תשמרו סיסמאות לאייפון / לאתרים במקומות נגישים מדי, וגם אל תשתמשו בסיסמה 1234, כי אז אפילו אם ה"האקר" הוא בן השמונה שלכם, הוא עשוי “לפצח את הקוד” תוך שלושים שניות
הקפידו על עדכוני תוכנת הפעלה שוטפים שישמרו על המכשיר שלכם מעודכן ומוגן באופן מיטבי

בגלישה – העדיפו גלישה ב wifi, ובטלו זמינות של בלוטות’ בכל עת. זה ישמור על גולשים באזור מחוץ לסמארטפון שלכם.

אנחנו מחליפים סמארטפונים בממוצע אחת לשנתיים, ואפילו באופן תכוף יותר. במשך הזמן הזה שבו הסמארטפון שלך יכול לשרת אותך, כל מכשיר איכותי יכול לעשות עבודה טובה אם לא מגזימים בדרישות. אנחנו ממליצים ליהנות מהמכשיר, גם אם פה ושם מסכנים אותו, ועם זאת כשזה לא מפריע מאוד, לשמור עליו לפי מידת היכולת. וכשהמכשיר ישבוק – היו מוכנים להוצאה הכספית של רכישת מכשיר חדש…